Куточок споживача
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПАЦІЄНТІВ НАШОГО ПІДПРИЄМСТВА
Інформуємо, що в разі порушення вимог законодавства та Ваших прав під час протезування на нашому підприємстві Ви маєте право звернутися зі скаргами та пропозиціями до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба), на яку відповідно до підпункту 11 пункту 4 Положення про Держлікслужбу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2015 № 647, покладені завдання зі здійснення державного ринкового нагляду за дотриманням вимог Технічних регламентів щодо медичних виробів, у тому числі контроль щодо забезпечення осіб з інвалідністю якісними засобами реабілітації.
Держлікслужа здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи.
Як подати звернення (скаргу, пропозицію):
1. На Держліксужбу (м. Київ):
– надіслати звернення через онлайн форму, розміщену на офіційному вебсайті Держлікслужби у розділі «Для громадськості»;
– надіслати звернення електронною поштою на адресу: ep@dls.gov.ua;
– надіслати звернення поштою на адресу: просп. Берестейський, 120-А, м. Київ, 03115;
– зателефонувати до Відділу загально-адміністративної роботи, телефони: +380 (44) 422-55-77; +380 (44) 422-55-00.
2. На Держлікслужбу у Волинській області (м. Луцьк):
– надіслати звернення електронною поштою на адресу: dls.volyn@dls.gov.ua;
– зателефонувати, телефони: +380 (332) 72-46-07, +380 (95) 698-12-76.
Відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
При поданні усного звернення по телефону має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, контактний номер телефону, з якого телефонують, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Увага! Звернення не приймається до розгляду якщо:
– порушене у зверненні питання не належить до компетенції Держлікслужби;
– звернення оформлено з порушенням статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
– звернення містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
Відділ загально-адміністративної роботи здійснює реєстрацію та своєчасне опрацювання звернень громадян, які надходять до Держлікслужби, внесення документів та резолюцій в автоматизовану систему обліку.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
Відповідь на звернення може надаватися електронною поштою, у разі наявності у зверненні відповідного прохання та електронної адреси.
Відповіді на звернення не надсилаються на поштові скриньки розміщені у доменній зоні .RU